הודעה חשובה! שמירת היסטוריית השאלות הספרים לקראת המעבר לקטלוג החדש

שמירת היסטוריית השאלות והזמנות רגילות/הזמנות השאלה בין ספרייתית שטרם מומשו

 

לקראת המעבר לתוכנת חדשה לניהול ספרייה- על המשתמשים לשמור מידע חשוב כגון היסטוריית השאלות והזמנות פתוחות של ספרים ובהשאלה בין-ספרייתית. לאחר המעבר המידע הזה יעלם ולא יהיה ניתן לשחזר!

שימו לב!

יש לבצע את שמירת ההשאלות ו/או ההזמנות עד לתאריך ה-16.12.19!


א. לשמירת השאלות קודמות:


1. יש להיכנס לכרטיס הקורא -להזדהות יש להקליד ת"ז 9 ספרות בשם משתמש ובסיסמא:

 http://sifria2018.lnx.biu.ac.il/F/?func=bor-info&local_base=bar&con_lng=HEB


2. להיכנס להשאלות קודמות דרך קישור מספרי בשורה של "השאלות קודמות"


3. לסמן עם העכבר את טבלת ההשאלות המתקבלת ולבצע העתקה (Ctrl+C)


4. לפתוח מסמך אקסל (מומלץ) או מסמך וורד (עדיף להגדיר שהדף יהיה לרוחב) ולבצע את הדבקת הנתונים (Ctrl+V)


5. עכשיו ניתן לשמור את המסמך עם הסטוריית ההשאלות במחשב האישי שלכם.

 

ב. הזמנות רגילות /הזמנות השאלה בין ספרייתית שטרם מומשו:

אם טרם קיבלתם הודעה על כך שהפריט מחכה לכם במדף פריטים מוזמנים בספרייה או אם לא תקבלו הודעה זו עד 16.12.19, כדאי לשמור את פרטי הפריט שהוזמן, כולל תאריך ביצוע ההזמנה.

פרטים אלה לא יעברו למערכת החדשה ויהיה צורך לבצע הזמנה מחודשת.



1. יש להיכנס לכרטיס הקורא -להזדהות יש להקליד ת"ז 9 ספרות בשם משתמש ובסיסמא:

 http://sifria2018.lnx.biu.ac.il/F/?func=bor-info&local_base=bar&con_lng=HEB

אחרי הזדהות:

 * להזמנות רגילות פעילות יש להיכנס דרך קישור מספרי בשורה של "הזמנות"

 * להזמנות השאלה בין ספרייתית פעילות, יש להיכנס דרך קישור מספרי בשורה של "הזמנות השאלה בין ספרייתית פעילות".



2. לסמן עם העכבר את טבלת ההשאלות המתקבלת ולבצע העתקה (Ctrl+C)


3. לפתוח מסמך אקסל (מומלץ) או מסמך וורד (עדיף להגדיר שהדף יהיה לרוחב) ולבצע את הדבקת הנתונים (Ctrl+V)


4. עכשיו ניתן לשמור את המסמך עם הסטוריית ההזמנות במחשב האישי שלכם

 

בכל שאלה אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם צוות הספרנים בספרייה שלכם:

https://lib.biu.ac.il/libraries

או במחלקת השאלה בטלפון 03-5318167

או מחלקת הדרכה בטלפון 03-5317955

 

 

החל מ-17.12.19, ניתן יהיה ליצור קשר עם הספרייה בה בוצעה ההזמנה המקורית על מנת לוודא שההזמנה שוחזרה במערכת החדשה.

 

 

כרטיס קורא- שמירת השאלות והזמנות