כיצד ניגשים למשאבים אלקטרוניים
הגישה למשאבים האלקטרוניים, מאגרי מידע, EDS, וכן גישה לטקסט מלא מתוך קטלוג פרימו, ניתנת למשתמשי בר-אילן מורשים בלבד.
כל גישה לטקסט מלא דורשת הזדהות.
בעת הכניסה למאגרי מידע ו/או כרטיס הקורא בקטלוג יופיע החלון הבא:
יש לבחור את האפשרות המתאימה לכם -
עבור סטודנטים וסגל (וגמלאי אוניברסיטה) לחיצה על האפשרות הראשונה תעביר אתכם למסך התחברות לחשבון מיקרוסופט אופיס 365 שסיפקה לכם האוניברסיטה. יש למלא את שם החשבון שלכם ולאחר מכן את הסיסמה.
|
עבור משתמשי בר-אילן אחרים שאושרה להם הגישה לחיצה על האפשרות השנייה תפתח חלון הזדהות שונה ובו יש להזדהות Username - מספר תעודת זהות (9 ספרות) ולפניו biu Password - הסיסמה שיצרתם לאחר אישור חשבון המשתמש שלכם |
איך אדע מהו שם המשתמש שלי ב-365?
נתקלתם בבעיית גישה?
- ראשית, בדקו את עצמכם - חזרו לראש העמוד ובדקו האם בחרתם בדרך הגישה הנכונה?
- אם הבעיה מורכבת יותר, נסו את הפתרונות הבאים:
שינוי שפה ו / או Caps Lock שימו לב ששפת המקלדת שלכם היא אנגלית ושמקש ה- Caps Lock לא פעיל. |
חלון אנונימי - incognito בתפריט הראשי של הדפדפן בחרו פתיחה של חלון אנונימי, והיכנסו דרכו למאגרים. אם הגישה דרך חלון אנונימי אפשרית, יש למחוק Cookies. ראו להלן. |
מחיקת Cookies שימו לב לא למחוק את הסיסמאות השמורות שלכם בתהליך הניקוי!
לאחר מחיקת cookies, סגרו את כל חלונות הדפדפן, פתחו מחדש, ונסו להיכנס שנית. |
תוספים/ תרגום אוטומטי לעיתים אחד מהתוספים של הדפדפן או האפשרות לתרגום אוטומטי לעברית, חוסם את האפשרות של העמוד לתפקד כראוי. נסו לנטרל את התוספים ו/ או את התרגום האוטומטי. |
החלפת סיסמה אם כל הנ"ל לא עזר, נסו להחליף סיסמה. קישור לפורטל ניהול הסיסמא עבור סטודנטים וסגל. שינוי סיסמה עבור משתמשי בר-אילן אחרים שאושרה להם הגישה. |
אם אתם עדיין מתקשים לגשת למאגרים פנו אלינו ונשמח לסייע.