כיצד ניגשים למשאבים אלקטרוניים
הגישה למשאבים האלקטרוניים, מאגרי מידע, EDS, וכן גישה לטקסט מלא מתוך קטלוג פרימו, ניתנת למשתמשי בר-אילן מורשים בלבד.
כל גישה לטקסט מלא דורשת הזדהות.
בעת הכניסה למאגרי מידע ו/או כרטיס הקורא בקטלוג יופיע החלון הבא:
יש לבחור את האפשרות המתאימה לכם -
עבור סטודנטים וסגל (וגמלאי אוניברסיטה) לחיצה על האפשרות הראשונה תעביר אתכם למסך התחברות לחשבון מיקרוסופט אופיס 365 שסיפקה לכם האוניברסיטה. יש למלא את שם החשבון שלכם ולאחר מכן את הסיסמה. מידע נוסף בקישור |
עבור משתמשי בר-אילן אחרים שאושרה להם הגישה לחיצה על האפשרות השנייה תפתח חלון הזדהות שונה ובו יש להזדהות Username - מספר תעודת זהות (9 ספרות) ולפניו biu Password - הסיסמה שיצרתם לאחר אישור חשבון המשתמש שלכם |
נתקלתם בבעיית גישה?
- ראשית, בדקו את עצמכם - חזרו לראש העמוד ובדקו האם בחרתם בדרך הגישה הנכונה?
- אם הבעיה מורכבת יותר, נסו את הפתרונות הבאים:
שינוי שפה ו / או Caps Lock שימו לב ששפת המקלדת שלכם היא אנגלית ושמקש ה- Caps Lock לא פעיל. |
חלון אנונימי - incognito בתפריט הראשי של הדפדפן בחרו פתיחה של חלון אנונימי, והיכנסו דרכו למאגרים. אם הגישה דרך חלון אנונימי אפשרית, יש למחוק Cookies. ראו להלן. |
מחיקת Cookies שימו לב לא למחוק את הסיסמאות השמורות שלכם בתהליך הניקוי!
לאחר מחיקת cookies, סגרו את כל חלונות הדפדפן, פתחו מחדש, ונסו להיכנס שנית. |
תוספים/ תרגום אוטומטי לעיתים אחד מהתוספים של הדפדפן או האפשרות לתרגום אוטומטי לעברית, חוסם את האפשרות של העמוד לתפקד כראוי. נסו לנטרל את התוספים ו/ או את התרגום האוטומטי. |
החלפת סיסמה אם כל הנ"ל לא עזר, נסו להחליף סיסמה. קישור לפורטל ניהול הסיסמא עבור סטודנטים וסגל. שינוי סיסמה עבור משתמשי בר-אילן אחרים שאושרה להם הגישה. |
אם אתם עדיין מתקשים לגשת למאגרים פנו אלינו ונשמח לסייע.